My Opera is closing 3rd of March

Wyśmiewisko Różności

Dajcie mi punkt oparcia, a wyśmieję wszystko

Islam domaga się szacunku

,


-—•••—-
…długo byłem zwolennikiem dogadywania się i współżycia z kulturą islamu. Nawet po wydarzeniach 9-11 uważałem, że nie można winić całych religii i narodów za czyny grupki fanatyków. Zmieniłem zdanie w jednej chwili.

Po publikacji słynnych karykatur w duńskim czasopiśmie zrozumiałem, że nie ma porozumienia, nie ma wspólnych obszarów, różnice w mentalności są zbyt wielkie.

Reakcje prasowe

Że duński islamski duchowny, uchodzący w Danii za umiarkowanego i pokojowego człowieka podjudzał arabskie rządy i tłumy do aktów agresji, preparując fakty i świadcząc oczywistą nieprawdę — dowiedziałem się już o wiele później i tylko mnie to utwierdziło w smutnej konstatacji. Przejrzałem na oczy nieco wcześniej…
[/ALIGN]


Przejrzałem na oczy, widząc filmową relację z arabskiej demonstracji w Londynie. Londyńscy arabowie, ludzie mieszkający od dawna w kraju demokratycznym i wolnościowym, poszli – nie by bronić czci Proroka – by wygłaszać pogróżki za duńskie karykatury pod ambasadą… USA. Czemu USA? Czemu ambasada, skoro pismo było prywatne? „U-S-A, you will pay, with your blood” — do dziś to agresywne, a głupie skandowanie brzmi w moich uszach. Nie różnili się swoim zachowaniem od pospolitych stadionowych bandytów, jakich mamy i w naszym kraju. Tyle samo w nich braku rozumu, tyle samo prymitywnej ideologii zemsty, za cokolwiek, na kimkolwiek. Takie same, tchórzliwie pozakrywane szalami twarze, ten sam prymitywizm gorzejący w oczach. Ta sama bezmyślna furia, w której – gorzej po prostu pilnowani – bandyci we Francji palili i demolowali własne sklepy, własne szkoły, własne przychodnie zdrowia.

Że to bieda, że desperacja, że brak wykształcenia? Nieprawda
. Tyle się stawia na wzór polskich Tatarów, czcicieli Proroka. Fakt, nie są agresywni, ale czy mądrzejsi? Po ich oficjalnym oświadczeniu w rzeczonej sprawie zwątpiłem. Pokazali dobitnie, że kompletnie obce i niezrozumiałe – tak samo jak tym tłumom palącym zachodnie ambasady w krajach arabskich – są im tak podstawowe w naszym kraju idee jak demokracja, państwo prawa, wolna i niezależna prasa, o wolności wypowiedzi już szkoda mówić.
Jak widać, można całe życie przeżyć w wolnym kraju i wolności nie rozumieć, bądź jej zgoła nienawidzić.

Smutne, ale musimy postąpić wbrew sobie, cokolwiek postanowimy. Albo zawiesić nasze kulturowe wartości na kołku i powiedzieć: stop, tolerancja ma swoje granice – Szwajcaria pokazała taki gest – albo zacząć się z nimi żegnać na zawsze i wypatrywać ich końca.
-—•••—-

Powyższy komentarz pozostawiłem kiedyś pod jednym z artykułów w internetowym Studiu Opinii. Przypomniał mi się, kiedy podrzucono mi wykład „Udobruchać islam”. Autor: Pat Condell mówi wprost o tym, co bolesne i z przykrością – bo jestem wychowany, wyrosłem w kulturze tolerancji – jestem zmuszony przytakiwać każdemu jego zdaniu. Poniższy wykład zaczyna się od tego, że muzułmanie domagają się po prostu więcej szacunku, a będzie dobrze…



…a ta symboliczna rozmowa o wzajemnym szacunku zdaje się wyglądać w rzeczywistości tak, jak w poniższej scence, do której wymyślenia właśnie zainspirował mnie Pat Condell…

-—•••—-
Konferencja pokojowa na temat „Jak zażegnać konflikt między kulturą Islamu a Zachodem”
— Bo wy, Europejczycy nie okazujecie nam dość szacunku. To stąd biorą się konflikty. Powinniście okazywać nam więcej szacunku. Tylko tyle chcemy.
— Dobrze, no staramy się przecież, chociaż czasem nie jest łatwo. Postaramy się bardziej. Ale wydaje mi się, że również wy, muzułmanie, często nie okazujecie nam, Europejczykom, szacunku.
— A czemu mielibyśmy wam okazywać szacunek? Jesteście tylko pierdolonymi, niewiernymi psami!
-—•••—-

Płonąca kukła papieża
— Jakim prawem papież śmie mówić, że jesteśmy agresywni?!

Dopisek: dla równowagi, przykład fanatyzmu innej religii.

[/ALIGN]

Od fantastyki do nauki — metalowa piankaJak tłusto, to tłusto

Komentarze

Seji środa, 10 lutego 2010 14:06:03

Jurgi, a widziales/slyszales kiedys demostracje fanow Rydzyka albo innych katolickich ekstremistow?

Jestem zdania, ze reilgia to opium dla ludum, ale nie streslam kultury zachodniej dlatego, ze istnieje Rydzyk i jego kolesie. Tak, jak nie skreslam kultury wyroslej z islamu tylko dlatego, ze jakis 1 promil fanatykow pokazal sie w CNN.

Artur „Jurgi” JurgawkaJurgi środa, 10 lutego 2010 14:57:15

A czy ja mówię że skreślam? Mówię: dość pobłażania dla bandytyzmu pod religijnym płaszczykiem w imię źle rozumianej tolerancji.

Zwolennicy RM nie podpalają ambasad (choć wszechpolacy pewnie by się i za takie rzeczy wzięli, gdyby było ich więcej). Jak świat islamski się ucywilizuje i wyzbędzie fizycznej agresji w takim stopniu, jak religie chrześcijańskie, to złagodzę ocenę. Ale na to poczekamy pewnie kilka stuleci.

trzcina środa, 10 lutego 2010 15:24:17

Jako człowiek, który przez dość długi czas pracował w środowisku arabskim i afgańskim i w którym nawet miałem prawdziwych przyjaciół, świetnie wykształconych i mocno odbiegających od stereotypu demonicznego muzułmanina, z całą odpowiedzialnością muszę powiedzieć, że zgadzam się ze wszystkim co zostało napisane powyżej przez Jurgi.

Kilka dni temu obficie komentowalem już podobny temat TUTAJ (niestety w innym języku), więc dzisiaj chciałbym tylko dodać, że jak ktoś zechciałby pogłębić znajomość tego tematu, to ja zwrócił bym uwagę na następujące tytuły: Bruce Bawer - While Europe Slept, Oriana Fallaci - The Force of Reason oraz Oriana Fallaci - The Rage and The Pride, które, moim zdaniem, są warte polecenia i przeczytania.

http://files.myopera.com/trzcina/files/islam01.jpg -

http://files.myopera.com/trzcina/files/islam02.jpg -

http://files.myopera.com/trzcina/files/islam03.jpg -

http://files.myopera.com/trzcina/files/islam04.jpg -

Seji środa, 10 lutego 2010 19:17:30

Jurgi, a o zamachach na kliniki ginekologiczne slyszales? I o mordowaniu lekarzy? Wszystko pod sztandarem Chrystusa.

Tak, widze problem ekstremizmu muzulmanskiego - jak i katolickiego, protestanckiego i kazdego innego. Ale Ty napisales, ze radykalnie zmieniles zdanie. Dtaego, ze garstka krzykaczy cos sobie ubzdurala?

@Trzcina
Ostatnia fota to jako zywo to: http://www.naszawitryna.pl/jedwabne_880.html i inne w ten desen - atak na kosicol, bo Pieronek nie powiedzial tego co powiedzial, Pius XII cacy. Toczka w toczke, ocenzurowac, pozwac, zamknac, zastraszyc. Tylko terminologia sie troche rozni. Choc w trakcie marszow roznych organizacji skrajnie prawicowych nie takei napisy sie pojawiaja - a to przeciez zwykle maszeruja katolicy z dziada pradziada.

Stad moja prosba: nie uogolniac az do tego stopnia.

Niezarejestrowany użytkownik czwartek, 11 lutego 2010 02:56:33

marsjaninzmarsa writes: @**Seji**: _"Zamachach"_? Ja słyszałem o jednym. Oficjalnie potępionym przez Watykan, itepe itede. Akurat u Muzułmanów to nikt z "góry" tego nie krytykuje. W samą tą religię jest nierozerwalnie wpisana święta wojna z niewiernymi...

Seji czwartek, 11 lutego 2010 06:57:37

Bylo wiecej, morderstw tez: http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-abortion_violence

A mozesz mi zacytowac sure Koranu, gdzie ta wojna jest wpisana? :) Serio pytam. Ja wiem, co tam jest i jak sie interpretuje, ale moze mnie zaskoczysz. :)

Z islamem mialem kontakt na studiach i prywatnie (znajomi z roznych krajow, w tym z Indonezji, Iranu i Pakistanu). Jak widac, zyje. Nie zabili mnie za dyskutowanie z nimi o Koranie, podstawach wiary i bycie ateista. :>

Marcin Cytryckimcytrus czwartek, 11 lutego 2010 10:30:51

Jurgi - ostatni rozdział posłanej ci książki to właśnie w temacie postu -> włos się na głowie jeży.

Niezarejestrowany użytkownik piątek, 12 lutego 2010 21:41:15

Anonim writes: Seji, jak widać g-no wiesz na temat islamu :-) Proponuję lekturę tych wpisów: http://religiapokoju.blox.pl/2010/01/Taqiyya-i-kitman-licencja-na-klamanie.html http://religiapokoju.blox.pl/2010/01/Zginiesz-psie-czyli-milujacy-pokoj-muzulmanie-w.html http://religiapokoju.blox.pl/2005/11/SURA-98-ISLAM-A-NIEWIERNI-ZYDZI-CHRZESCIJANIE.html http://religiapokoju.blox.pl/2008/04/Islam-a-prawa-czlowieka-szczytna-teoria.html http://religiapokoju.blox.pl/2009/11/Islam-i-krytyka-islamu-jaka-kara-za-krytyke-islamu.html http://religiapokoju.blox.pl/2008/07/Ofiary-islamskich-zbrodni-honoru.html

Seji sobota, 13 lutego 2010 07:23:43

Anonimie drogi, polecam lekture zrodel, a nie gowna z sieci. :)

Niezarejestrowany użytkownik sobota, 13 lutego 2010 09:20:46

Anonim writes: Masz swoje źródła, prosto z koranu. http://www.planetaislam.com/koran_bielawski.html Szura 4, 34 "Mężczyźni stoją nad kobietami ze względu na to, że Bóg dał wyższość jednym nad drugimi, i ze względu na to, że oni rozdają ze swojego majątku. Przeto cnotliwe kobiety są pokorne i zachowują w skrytości to, co zachował Bóg. I napominajcie te, których nieposłuszeństwa się boicie, pozostawiajcie je w łożach i bijcie je! A jeśli są wam posłuszne, to starajcie się nie stosować do nich przymusu. Zaprawdę, Bóg jest wzniosły, wielki!" Szura 9,5 "A kiedy miną święte miesiące, wtedy zabijajcie bałwochwalców, tam gdzie ich znajdziecie; chwytajcie ich, oblegajcie i przygotowujcie dla nich wszelkie zasadzki! Ale jeśli oni się nawrócą i będą odprawiać modlitwę, i dawać jałmużnę, to dajcie im wolną drogę. Zaprawdę, Bóg jest przebaczający, litościwy!" Szura 9,29-30 "Zwalczajcie tych, którzy nie wierzą w Boga i w Dzień Ostatni, który nie zakazują tego, co zakazał Bóg i Jego Posłaniec, i nie poddają się religii prawdy - spośród tych, którym została dana Księga - dopóki oni nie zapłacą daniny własną ręką i nie zostaną upokorzeni. Żydzi powiedzieli: "Uzajr jest synem Boga." A chrześcijanie powiedzieli: "Mesjasz jest synem Boga." Takie są słowa wypowiedziane ich ustami. Oni naśladują słowa tych, którzy przedtem nie wierzyli. Niech zwalczy ich Bóg! Jakże oni są przewrotni!" Szura 2 190-191 "Zwalczajcie na drodze Boga tych, którzy was zwalczają, lecz nie bądźcie najeźdźcami. Zaprawdę; Bóg nie miłuje najeźdźców! I zabijajcie ich, gdziekolwiek ich spotkacie, i wypędzajcie ich, skąd oni was wypędzili - Prześladowanie jest gorsze niż zabicie. - I nie zwalczajcie ich przy świętym Meczecie, dopóki oni nie będą was tam zwalczać. Gdziekolwiek oni będą walczyć przeciw wam, zabijajcie ich! - Taka jest odpłata niewiernym! -" Bonusy: http://www.ftb.pl/news/72100_0_1/jakub-rene-kosik-na-celowniku-fanatyk%C3%B3.htm "„Jakież było moje zdziwienie, gdy po lekko zakrapianej uczccie odpaliłem Facebooka. Czekało tam na mnie zaproszenie od egzotycznie brzmiącego nazwiska, które przyjąłem, przy okazji na szybko przeglądając "kto zacz". Gdzieś tam mignęło mi moje nazwisko, okazało się, że ów pan jest twórcą strony mającej na celu bojkotowanie mojej osoby, gdyż... obraziłem uczucia religijne muzułmanów. Oczywiście szybciutko zapisałem się do tej grupy i zacząłem zastanawiać się, co z tym wszystkim zrobić. W pierwszej chwili odebrałem to nawet w kategorii żartu - wszak posiadałem licencję na użyte wokale, utwór miał bardziej charakter "hołdu" dla kultury arabskiej... i w tym momencie zobaczyłem magiczny napis "jrk.pl under attack". Okazało się, że hackerzy całkowicie usunęli moją stronę (ba, więcej: włamali się na cały, świetnie zabezpieczony serwer usługodawcy hostingowego, pozbawiając ponad 1000 użytkowników i firm jakiegokolwiek dostępu do ich danych oraz blokując wszystkie strony)”." http://religiapokoju.blox.pl/2006/08/I-jeszcze-jedna-zbrodnia-honoru.html "Pakistański imigrant, mieszkający w Brescii na północy Włoch, przyznał się do zamordowania 20-letniej córki za to, że mieszkała z Włochem, nie żyła zgodnie z Koranem i nie chciała poślubić wybranego dla niej muzułmanina. Razem z ojcem aresztowano także wujka ofiary. Trwają poszukiwania ukrywających się pozostałych krewnych, gdyż wszystko wskazuje na to, że decyzję o popełnieniu brutalnej zbrodni podjęli wspólnie męscy członkowie rodziny. Dramat Hiny, której zwłoki z poderżniętym gardłem znaleziono zakopane w ogrodzie, wstrząsnął Włochami. Włoska prasa informuje we wtorek, że Muhammad Saleem stawił się sam na posterunku karabinierów i ze spokojem oraz bez żadnego żalu przyznał się do zabicia córki. Jak podkreślił, musiał to zrobić, gdyż go nie słuchała i nie stosowała się do tradycji islamskiej. Dziewczyna pracowała w barze, nosiła krótkie spódnice, miała narzeczonego Włocha i odmówiła wyjścia za mąż za mężczyznę, wskazanego przez rodzinę." Zbrodnie honorowe to gówna? Grożenie śmiercią DJ-owi lub karykaturzystom również? Główka ci się przegrzała Seji, i to dosyć mocno.

Seji sobota, 13 lutego 2010 10:52:39

@Marcin
Polecam cos powazniejszego, np. prof. Daneckiego.

@Anonim

Czytales Biblie? Znajdziesz sobie fajne cytaty samemu czy mam podrzucic?

Zreszta, jak Ci w dziubku, skoro katolicy wraz z kosciolem neguja Holocaust? http://www.informacje24.co.uk/polska/informacje/1669-pieronek-shoah-to-ydowski-wymys.html

Oczywiscie to piekne uogolnienie, jak i Twoje.

Swoja droga, pare razy dostalem po mordzie od katolikow. To co, pomozesz mi w nagonce?

Ci, co wsadzili dzieci do beczek z kapusta byli katolikami i rozmnazali sie na chwale boska. I jak teraz, zalozysz o tym blogaska?

Jestes pieknym przykladem na to, ze medialna papka pokazujaca jakis tam promil politycznych krzykaczy robi wode z mozgu. Powodzenia w zyciu.

Niezarejestrowany użytkownik sobota, 13 lutego 2010 11:25:38

Anonim writes: Seji, zacznijmy od tego, że ja nie bronię chrześcijaństwa, czy katolików :-) Islam uznaje wszystkich proroków z Biblii, łącznie z Jezusem (którego w przeciwieństwie do NT nazywają prorokiem, ale nie synem Bożym). Zresztą skąd wziął się pomysł zakrywania głów kobiet w islamie? Zgadnij :-) Nie rozumiem dlaczego tak namiętnie bronisz Islamu, nazywając siebie ateistą(?) Po co bronić jakiejkolwiek religii, szczególnie tej, której spora część wyznawców chce zniszczyć "zgniły Zachód"?

Seji sobota, 13 lutego 2010 18:15:49

Alez ja wiem, ale majac Anonima za anonima statystycznie rzecz biorac bedzie on z 99,5% obywateli RP. ;) Chodzilo mi tylko i wylacznie o kwestie uogolniania (ktora w dyskusjach sieciowych wielbiam :P). Zeby dac inny przyklad: Czerwone Brygady mordowaly, wiec Wlochow nalezy rozstrzelac. ;)

Pomysl zakrywania kobiet to AFAIR tradycja przedislamska choc chetnie poznam inne teorie (Koran zreszta mowi wylacznie o skromnym ubiorze , reszta to nadintepretacje wladz, kacykow i roznych "oswieconych" - choc poznawszy Iranke, ktora na swoje wladze pluje, do aborcji ma bardziej liberalny stosunek ode mnie, a jednoczesnie nosi hidzab i sie skarzy, ze na uniwerku maja ja za fundametalistke, mozna na to spojrzec inaczej). :> Jak zemsta rodowa i pare innych rzeczy, ktore w ramach transakcji wiazanej weszly do tradycji okolomuzulmanskiej - ktora oczywiscie inna jest w Indonezji, inna w Chinach i jeszcze inna w Arabii Saudyjskiej. :) Jesli chodzi o zzynanie to i tak ierwszy judaizm sciagal z zoroastryzmu (koncepcja aniolow chociazby), a reszta podbierala co lepsze kawalki od Zydow.

Nie bronie islamu per se - jak kazdej innej religii zreszta bronic nie mam zamiaru, ktore sa mi wstretne i zbedne (nawet ulubony szuntoizm). :) Nie lubie po prostu podejscia "islam=terror=nuke them!" - bo paru kolesi przemodelowalo Manhattan.

Ta spora czesc wyznawcow to troche biedoty i niewyksztalconych ludzi (znow sie analogia z Radyjem nasuwa) plus polityczni gracze, ktorzy akurat wybrali sobie taki a nie inny cel pod plaszczykiem hasel religinych - jak wskazuje doswiadczenie (sprawa Jordania przeciw OWP we wrzesniu 1970) mieszanie na wlasnym podworku konczy sie kulka od kolegow (ew. od Mossadu).

W tej chwli na swiecie jest jakis miliard muzulmanow czy cos kolo tego - jakby wszyscy chcieli nastukac Zachodowi, to juz by nastukali i nic by sie nie dalo z tym zrobic (swoja droga najblizej do zebrania manta jest Ahmadinedzad i krzykacze z Jemenu - znow od wspolbraci w wierze lub krewnych etnicznych).

Chcesz, to zrzuc moja sympatie ;) na karb tego, ze swietnie sie z muzulmanami pije. :) Nie z kazdym rzecz jasna, ale zarty przy drinku o pielke i kto do niego pojdzie - rzecz swietna (w skrocie - spotkamy sie wszyscy, ja za nie bycie muzlmaninem, kumpel z Indonezji za kolorowe drinki :P).

BTW Koran - gdyby znow zaczeto go czytac i intepretowac z glowa - ma pare fajnych rozwiazan, jak np. wlasnie nakaz interpretacji i dostosowywania zapisow religijnych do nowych czasow, co niektorzy probuja robic, ale garstka krzykaczy ze wsparciem plebsu ich niestety zaglusza. W Biblii takiego fajnego zapisu nie ma - widac roznice w wymyslaniu religii dla pasterzy i koczownikow 5000 i 1300 lat temu. O modelu calkiem fajnej demokracji (ok, ok, wywodzacej sie z religii :>) nie wspominajac - cos a'la protestnacki wplyw na parafie i zarzadzanie nimi, ale bardziej, rozwiniete na skale rzadzenia calym panstwem z mechanizmami kontroli i odwolywania ze stolka wlacznie. ;)

Po prostu kazdy kij ma dwa konce. ;) mam nadzieje, ze teraz jasniej. :)

EDIT
Maly edit na koniec, bo zapomnialem: oczywsicie mozna odwrocic sytuacje - http://www.polskieradio.pl/wiadomosci/swiat/artykul133273_setki_cial_po_rzezi_walki_chrzescijan_i_muzulmanow.html - tutaj chrzesijanie zabijaja na masowa skale (konflikt sie rozkreca jakos od 2008 roku) ale nikt nie krzyczy o ataku na kulture ani tez nie zaklada bloga religiapokoju.com. I oczywiscie to tylko spor o wladze, nie o idealy. Ale to nie rpzeszkadza byc hipokryta w przypadku podobnych zdarzen z muzulmanami w roli glownej - tam to zawsze musi byc atak na Zachod.

Niezarejestrowany użytkownik poniedziałek, 15 lutego 2010 05:49:11

szara writes: Postawię kropkę nad ... W Polsce nigdy nie byłam rasistką, nie wiedziałam także co to jest byc nietolerancyjnym w stosunku do innej religii czy kompletnego ateizmu. Przebywając od ponad 10-ciu lat w różnych środowiskach i wśród różnych ludzi, stwierdzam jednak, że z muzułmanem nie było/ nie ma i nie będzie spokoju. Kiedy wyciągniesz do takiego człowieka rękę- opluje ją z uśmiechem. Podpisuję się pod tym komentarzem własnym imieniem i nazwiskiem. Małgorzata Dosla - Chicago

Niezarejestrowany użytkownik wtorek, 16 lutego 2010 23:11:05

KorniÅ writes: Seji protestujesz przeciwko uogólnianiu a wydaje mi sie sam generalizujesz na podstawie kilku znanych ci osób zdecydowanie nie reprezentatywnych dla ogółu każdy wypowiadający się powinien pobyć wsród tłumów w krajach islamskich i w islamskich enklawach w krajach Europy niestety cechy za które nie można lubić muzułmanów są dominujące

Seji środa, 17 lutego 2010 06:43:29

Zgadzam sie, ze sa to uogolnienia i ze w Arabii Saudyjskiej nie mieszjakel - choc zakres poznanych przeze mnie muzulmanow rozciaga sie od Indonezji, przez Iran i Czeczenie, po kraje Magrebu. Moze mialem szczescie? Nie bede sie klocil, moze jeszcze zmienie zdanie. :)

Ale dalej nie wiem, gdzie jest ten zadny krwi miliard z maczetami, ktory zaraz nas zabije i ktorym nalezy pogardzac? W CNN?

Artur „Jurgi” JurgawkaJurgi sobota, 27 lutego 2010 20:45:32

Tekst pisany z autopsji (polityk pewnej partii powiedziałby pewnie „z autopsji własnej”), uprzedzam, mocny:
Cztery Świata Strony: Arabskie reminescencje

Seji wtorek, 2 marca 2010 14:54:49

@Jurgi

Moglbym cos takiego o Polsce napisac. Zaczalbym od katolikow czepiajacych sie mnie o jedzenie miesa w piatek i od wszechobecnego brudu i smieci na ulicach.

Ale wracajac do tematu: http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7616432,Doktor_al_Qadri_oglasza_fatwe_przeciw_terrorystom_.html - bardzo interesujacy link. Polecam zwolennikom czarno-bialej wersji swiata.

trzcina wtorek, 2 marca 2010 16:35:03

Originally posted by Seji:

...wracajac do tematu...



Tak, to prawda, ale z drugiej strony fatwa to jest nic więcej niż opinia wydana przez teologa muzułmańskiego. Ilu takich ludzi w różnych środowiskach na całym świecie, tyle opinii. A problem, moim zdaniem, polega na czymś innym...niestety. sad
______
*The List: The World’s Stupidest Fatwas (from Foreign Policy Magazine)


Seji wtorek, 2 marca 2010 21:14:48

Jako ze kazdy moze byc mulla, to kazdy moze wydac opinie. Tyle ze niektorzy mullowie maja wiecej fanow od innych. :)

Niezarejestrowany użytkownik niedziela, 21 marca 2010 12:52:40

Inspektor Lesny writes: Tak, tylko zapominamy, ze te karykatury to prowokacja zydowska-dobrze oni wiedzieli, ze muzulmanie swej religii bronic beda,w odroznieniu od katolikow. Dlaczego protestowali pod ambasada USA? Bo, w odroznieniu od Ciebie, Drogi Autorze, prawidlowo odczytali prowokacje...

Artur „Jurgi” JurgawkaJurgi niedziela, 21 marca 2010 15:30:43

Mha-ha-ha, ale się uśmiałem. Ubaw po pachy! Weź napisz coś jeszcze, brakuje mi dobrych dowcipów. Albo lepiej: rozwiń ten temat, bo to zaiste ciekawe.
http://files.myopera.com/Tamil/Smilies/Cool2.gif -
O, właśnie sobie przypomniałem, skąd kojarzę twoją ksywę.

Niezarejestrowany użytkownik niedziela, 21 marca 2010 17:50:47

Inspektor Lesny writes: Co w tym smiesznego? I wlasciciele i redakcja prasy wieczornej w Danii (i w Szwecji) to Zydzi, to nie tajemnica. W momencie jak zaczynaja przesuwac swe pozycje do przodu ( w tym przypadku w Izraelu, poprzez mordowanie Palestynczykow) to staraja sie sklocic chrzescijan z muzulmanami. Co im sie switnie udalo...

Niezarejestrowany użytkownik niedziela, 21 marca 2010 19:25:12

Inspektor Lesny writes: Ja bym sie nie martwil tak bardzo muzulmanami broniacymi swej religii przed oblewaniem jej gnojem. Ja bym sie martwil, ze Zydzi w Polsce co sie sami nazwali "elita intelektualna Polski" pogardliwie pluja nam, Polakom w twarz, a my mowimy ze deszcz pada...

Artur „Jurgi” JurgawkaJurgi niedziela, 21 marca 2010 21:42:05

Na miły LHC, naprawdę plują? Nigdy nie zauważyłem. Czyżbym coś przegapił? bigeyes

Niezarejestrowany użytkownik poniedziałek, 22 marca 2010 15:12:52

Rysiu writes: Niezupełnie, mr Inspektor też dał się wrobić i omotać. Żydzi to tylko parawan, za którym kryją się jaszczurokształtni obcy z Wegi (jeśli ta Wega to też nie dezinformacja), którzy pomału opanowują Ziemię pod płaszczykiem różnych organizacji. Dawno wygryźli (i wystrielali) Żydów, masonów, bodajże nawet cyklistów. Aktualnie przejmują lobby homoseksualne i ekologiczne.

trzcina poniedziałek, 5 kwietnia 2010 20:43:28

British Islamist Anjem Choudary: Freedom and Democracy Are Idols That Must Be Destroyed and Replaced with Obedience to Allah
VIDEO: CLICK HERE

******

Artur „Jurgi” JurgawkaJurgi wtorek, 6 kwietnia 2010 03:21:27

Tak, to właśnie mam na myśli. Skoro broniąc swojego świata tępimy ideologie totalitarne: komunizm, faszyzm, to dlaczego tak mały opór stawiany jest identycznym dążeniom fanatycznej ideologii islamu? Hitler zrealizował swoją utopię metodami demokratycznymi i to samo chce zrobić pan z powyższego filmu. Uczynić z wolnej Europy drugi Iran, który niczym się nie różni od faszystowskiej III Rzeszy.

A ja tymczasem, tak, należę do tych ludzi, którzy Człowieka stawiają na pierwszym miejscu i to Człowiekowi przyznają prawo stanowienia Prawa, to ideały humanizmu są dla mnie najświętsze.

Jak korzystać z funkcji cytowania:

  1. Zaznacz tekst
  2. Kliknij link „Cytuj”

Napisz komentarz

Komentarz
BBcode i HTML niedostępne dla użytkowników anonimowych.

Jeśli nie możesz odczytać słów, kliknij ikonę odświeżania.


Buźki